また、デジタル戦略コンサルティングについて次のように記されています。「効率性の推進、収益性の向上、コスト削減といった企業の“コスト面の課題”と、収益の増加、キャッシュフローの強化、組織のブランド力構築といった“成長面の課題”の両方に対応するものです。IDCの“2019 Worldwide Global Buyer Perception of Digital Strategy Consulting Services Providers Survey”によれば、現在この2つの戦略目標はともに同じくらい重要とされています。」
EY Japanは、EYの日本におけるメンバーファームの総称です。EY新日本有限責任監査法人、EY税理士法人、EYトランザクション・アドバイザリー・サービス株式会社、EYアドバイザリー・アンド・コンサルティング株式会社などから構成されています。なお、各メンバーファームは法的に独立した法人です。詳しくはwww.eyjapan.jpをご覧ください。
IDC MarketScape vendor analysis model is designed to provide an overview of the competitive fitness of ICT (information and communications technology) suppliers in a given market. The research methodology utilizes a rigorous scoring methodology based on both qualitative and quantitative criteria that results in a single graphical illustration of each vendor's position within a given market. IDC MarketScape provides a clear framework in which the product and service offerings, capabilities and strategies, and current and future market success factors of IT and telecommunications vendors can be meaningfully compared. The framework also provides technology buyers with a 360 degree assessment of the strengths and weaknesses of current and prospective vendors.