業界アナリストによるジェネシスの評価も年度内に数多く発表されました。Forrester社(i)の「ワークフォース最適化プラットフォーム」、Frost and Sullivan社(ii)の「北米エンタープライズクラウドコンタクトセンター市場」、Opus Research社(iii)の「対話型AI」においてリーダーに位置付けられたとともに、ガートナー(R)(iv)による「2021年コンタクトセンター・アズ・ア・サービス」のマジック・クアドラント(TM)においてリーダーに選出されました。
ジェネシスについて ジェネシスは世界100カ国以上において、毎年700億件以上の卓越したカスタマーエクスペリエンスを支えています。クラウド、AI、デジタル技術のパワーを通じて、企業はジェネシスのスケール可能で共感性の高いカスタマーエクスペリエンスのビジョンであるExperience as a Service(SM)を実現できます。ジェネシスでは、マーケティング、セールス、サービスのすべてのチャネルにおけるカスタマーモーメントをつなぐとともに、従業員の体験も改善します。バックオフィス技術をモダンな収益源に変えることで、ジェネシスは真のパーソナライゼーションを大規模に、共感を持ってかかわり、信頼とロイヤリティを育むことをサポートします。詳しくは、https://www.genesys.com/ja-jpをご覧下さい。
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(i)The Forrester WaveTM: Workforce Optimization Platforms, Q4 2021 (ii)Frost RadarTM: North American Enterprise Cloud Contact Center Market, 2021 (iii)Opus Research Report: Conversational Intelligence Intelliview (iv)Gartner and Magic Quadrant are registered trademarks of Gartner, Inc. and/or its affiliates in the U.S. and internationally and is used herein with permission. All rights reserved Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.