1)CX用途での人工知能活用:CXプラットフォームおよび用途でのAI採用に向けたケーススタディ、市場促進要因、成長阻害要因、成功事例 Artificial Intelligence for CX Applications Case Studies, Market Drivers, Market Barriers, and Best Practices for the Adoption of AI Within CX Platforms and Applications 出版年月:2021年11月 https://chosareport.com/dncxai/
2)CX市場予測:コンシューマデータ&分析、CRM、コンタクトセンタ、パーソナライゼーションと最適化、コンシューマデータプラットフォーム、カスタマーインサイトとフィードバック、カスタマーインサイト、従業員体験 CX Market Forecasts Consumer Data &Analytics, Customer Relationship Management, Contact Center, Personalization &Optimization, Customer Data Platforms, Customer Insights &Feedback, and Employee Experience 出版年月:2021年第3四半期 https://chosareport.com/dncxforecast3q21/
3)通信業界におけるCX:ソフトウェアプラットフォーム、アプリケーション、サービスの世界市場分析と予測 CX in the Telecommunications Industry Software Platforms, Applications, and Services: Global Market Analysis and Forecasts 出版:ダッシュネットワーク(Dash Network) 出版年月:2021年第3四半期 https://chosareport.com/dncxtelecom/
4)小売業におけるCX:コンシューマデータ&分析向けソフトウェア&サービス、CRM、コンタクトセンター、パーソナライゼーションと最適化、コンシューマデータプラットフォーム、従業員体験、カスタマーフィードバック CX in the Retail Industry Software and Services for Customer Data &Analytics, Customer Relationship, Management, Contact Center, Personalization &Optimization, Customer Data Platforms, Employee Experience and Customer Feedback 出版:ダッシュネットワーク(Dash Network) 出版年月:2021年第3四半期 https://chosareport.com/sncxretail/