【調査レポートのサマリー】
2019年11月発行

米国調査会社マインドコマース(Mind Commerce)の調査レポート「経験型ネットワーキング市場:技術毎、利用ケース毎、ソリューション毎 2019-2024年」は、経験型ネットワーキング(経験価値ネットワーキング)のビジネスチャンスを予測している。経験型ネットワーク情報(ENI)の影響があるとみられる企業とその市場でのポジショニングや戦略について査定している。技術毎、利用ケース毎、ソリューション毎の分析も記載している。産業毎の体験型ネットワーキング市場のビジネスチャンスも評価している。2019-2024年の世界と地域毎、主要国について予測している。ICTやデジタル技術のENIに関連するエコシステムに関する助言も提供している。

This report investigates experiential networking market opportunities. The report evaluates companies anticipated to be influential in ENI as well as market positioning and strategies. It includes analysis by technology, use case, and solution. It also assesses experiential networking market opportunities by industry vertical. Quantitative analysis includes global and regional forecasts as well as by leading countries within each region for 2019 through 2024. The report also provides specific recommendations across the ICT and digital technology ecosystem relative to ENI.


マインドコマース(Mind Commerce)は、ネットワークインフラ、Eコマース、オンラインコンテンツ、アプリケーションなど、有線と無線の両方の通信市場を広範かつ詳細に調査・分析を行ったレポートを数多く出版する米国の調査会社です。

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■ 調査レポート ■

経験型ネットワーキング市場:技術毎、利用ケース毎、ソリューション毎 2019-2024年
Experiential Networking Market by Technology, Use Case, and Solutions 2019 - 2024
出版年月:2019年11月
http://www.dri.co.jp/auto/report/mindc/mcenw.html

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情報提供元: Dream News
記事名:「 【マインドコマース調査報告】経験型ネットワーキング市場:技術毎、利用ケース毎、ソリューション毎